Rubrik saknas.

Så var det återigen dags att tänka på refrängen, efter ytterligare en solig och varm dag! Jag och Ludvig njuter verkligen!

Några fönster har jag även hunnit med att torka, dock kom jag på när jag var klar med köket, att om någon vecka kommer vi få markiser uppsatta på vissa fönster, så det kanske är onödigt att tvätta dessa just nu? Kanske borde vänta typ 2-3 veckor? Det kommer ju visserligen inte vara något skitigt jobb att få upp dem, men man vet ju aldrig... och fönster är ju inte så kul att tvätta två gånger liksom...

Träningen för dagen är över.... gick väl kanske inte hundra bra, men bara att ta nya tag och satsa på lördag. Umeå borta på söndag. Kul. Not.


Åh, grattis Falun till Skid-VM och ebb i kassan. Visst, det är coolt med VM, absolut, men så fruktansvärt mycket onödiga pengar det måste läggas ner på det, speciellt när det finns bättre luckor att fylla... så njae.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0