Ruskiga tråkiga fredag!

Godmorgon fredag!

Igår var det shortsväder och strålande solsken. I natt drog ovädret in och idag är det regn och rusk och inte ens 10 grader varmt... kul jul. Det innebär att jag och Ludvig får försöka roa oss inomhus idag. Förutom när det blir middagssovningsdags, då får vi trots regnet och bege oss ut.

Jag kan meddela att natten va toppen! L fick alvedon innan han somnade... sen hörde vi knappt röken av honom förrän han slog upp sina blå vid klockan 8 i morse!

Statusen idag är att halsen inte har blivit värre, snarare kanke bättre, men förkylningen har tagit ett steg till så nu kallar jag mig dunderförkyld. Börjar bli trött på att sitta här hemma innan för dessa väggar nu... förutom en tur till Ica igår och promenaderna, så har jag inte varit från hemmet en i måndagskväll när jag hade träning.... så snälla gör oss lite friska nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0