Semester!

Har haft några dagars datafrånvaro, kanske blir lite mer sånt framöver. Vi njuter av vädret och spenderar dagarna utomhus, på kvällarna är jag så färdig att jag somnar samtidigt som vi lägger Ludvig... när jag sedan vaknar till liv igen är jag för trött för att göra något uppe, så det slutar med att jag borstar tänderna och går och lägger mig igen. Jag klagar inte.

Tre dagars träningsfrihet är nu över, ikväll drar vi igång igen... men sista veckan nu innan uppehållet! 4 träningar och en match kvar.

Idag är det M´s första riktiga semesterdag. Det ska vi fira med att åka till soptippen med massa skräp! Kul va?
Vi har dessutom börjat gräva för en sandlåda, så det ska vi fortsätta med... sen skulle vi (jag) behöva rödmåla klart huset också, åtminstone på baksidan då det inte är klart helt ännu... sen på framsidan har färgen släppt lite, så där måste vi måla om.... sen återstår en hel gavel att måla, men till det behöver vi bland annat hjälp av en kran.. så den skjuter vi på ett tag till..

Nu ropar solen och uteluften på oss.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Inger

Hej!



Ville bara tala om ifall att ni åker till Järna så är bron avstängd. Står att den stängs 21/6 men det skulle vara 28. Men den verkade vara öppen när jag var ute och åkte idag. Men hängbron är farbar om den andra är stängd.



Kram mamma

2010-06-28 @ 21:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0