Vinst igen!

Andra dagen i rad vi inkasserar en vinst. Härligt. Dagens match var nog bland det varmaste jag varit med om.. och ändå började matchen kl 19! En halvtimme in i vardera halvlek så höll jag verkligen på att krivera helt.. orken var som bortblåst, men bara att springa ännu mer så blir det bättre. Haha. Idag vann vi med 3-1. Jag fick dessutom måla. straff visserligen, men mål är alltid mål. I övrigt kan man väl säga att jag gjorde en dag på jobbet. Kul var det.

Dagen i övrigt har bestått av ute bus och inne bus. L sov endast 45 minuter på hela dagen! Åkte till Nås på eftermiddagen, så L skulle kunna sova ytterligare en gång och att han sedan kunde vara hos mamma och pappa tills M kom och jag åkte till matchen... pytsan att han ville sova inte. Hela gänget kom dock till matchen sen och då med en sovandes L... så L´s första fotbollsmatch gick toppen! Blev visserligen en sen kväll ikväll, men det borde innebära sovmorgon i morgon och M´s första lediga morgon. Kan ju bli en sen kväll i morgon också skulle jag tro, så det var lika bra.

Ska gå och klunka i mig lite vatten nu, sen väntar sängen! Nu tar vi tre fotbollslediga dagar. Inte illa va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0