Att-göra-lista

Har idag kommit på att vi (eller jag) har en hel del grejer som vi måste fixa innan den 7 maj. Så varför inte ta och försöka beta av något undanför undan med start väldigt snart? Det som känns mest akut att försöka fixa, pga att det kanske tar lite tid att fixa är att hitta en mindre sittvagn med helt liggläge... har checkat genom blocket nyss och mailat på en. Kurxet var att annonsen var utlagd för sisådär 2 månader sedan, så den finns säkerligen inte kvar..... men hoppet finns. Priset var i varje fall mer än bra. De flesta andra sakerna att införskaffa dimper ner i brevlådan några dagar efter att beställningen är gjord skulle jag tro, så för det känner jag ingen panik på så sätt... gäller ju bara att hitta bra priser på det jag söker. Sen det absolut viktigaste av allt, det är Ludvigs pass. Det MÅSTE fixas innan mars är över....

I morgon blir en hemmadag. M tar passe till jobbet så denne får tina av sig lite is... och ännu står den andra bilstolen kvar inomhus, så med någon bil tar vi oss inte iväg i morgon. En promenad i Solen(?) kanske. Träningsfri dessutom, så i morgon ska vi hämta nya krafter till slutet av veckans träningar och match. Det jag och L ska göra mest av allt i morgon, det är nog ändå att BUSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0