bilden ljuger...

http://www.damfotboll.com/nyheter/2010/03/tyreso-kvarnsveden-1-0

Okej, jag erkänner att det ser ut att bli århundradets kapning.... men så var det faktiskt inte. Okej, jag hann kanske inte helt med, men frispark fick hon inte. Tro det eller ej. Min största fundering om bilden är däremot, hur tusan har jag högerbenet?

Matchen slutade som ni såg 1-0 till Tyresö. En bra insatsen ändå från vår sida, eftersom de antagligen kommer bli ett topplag i allsvenskan. Många landslagsspelare på plan i deras lag... så jo tack, vi fick slita hårt. Spelade hela matchen som vänsterback. Man kan väl säga att jag inte hade många lugna stunder direkt, men det är väl så det ska vara? Med endast ett mål i baken gjorde man det nog rätt bra ändå? Jag är nöjd. Dessutom fick man träffa Järngängs-Lissel igen!

Så en lång dag är snart till ända. Gick upp 6.45... (mina pojkar sov till 9.15!)... kom hem 20.15 ungefär... Johan Falk nu, sen blir det godnatt. Det kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: Inger

Såg väl inte så farligt ut det där, hon tar mest ett skutt ser det ut som. Så kul att matchen gick bra, nu fick ni väl självförtroende, eller hur!



Kram mamma

2010-03-29 @ 10:02:24
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0