Gårdagens aktivitet...

.....visade sig mycket riktigt vara...



Grymt svårt, men sjukt kul. Vi var väl inte direkt några proffs kanske, men vi hade skoj och skrattade som bara den. Spelade en liten miniturnering, där mitt lag kom 2:a... men det kändes lite som att det var mest tur om man fick stenen att stanna kvar i boet... haha. Jag var helt värdelös på att anpassa farten på stenen och slog den i princip genom boet och in i väggen på andra sidan varje gång, utom en..... Då hade motståndarna 2 stenar i boet och jag skulle köra får sista sten... deras stenar låg nära varandra och skulle kunna gå att få bort med hjälp av fart och krock i varandra så att säga... jag tog i för kung och fosterland och det blev en riktig knock-out, deras två stenar försvann ut och min stannade kvar. Yes! Fast om jag ska vara ärlig, så var det nog mest bara flyt, men i varje fall. En trevlig kväll hade vi och det var skoj att bryta av med något annat än bollen. Vem vet, när man lägger skorna på hyllan så kanske man ska börja med curling?

Siestatajm nu, då junior har somnat inomhus. Kanske lika bra, eftersom han hostar rätt bra idag. Stackars liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0