Hej måndag!

Igår tog det en evighet att få L att somna för natten... antagligen pga att det blev en halvsen liten siesta i takskottningen där.. så nu får det vara nog med sena siestor, i den mån det går...

Hur som helst, kröp i säng hela familjen så fort L lyckligtvis slog igen sina blå...men sen sov han i sin egen säng fram till halv 8 i morse! Efter en ny blöja så gick vi tillbaks in och la oss en stund och myste... slutade med att jag och L somnade om en timme till. Nice.

Jag funderar på om jag håller på att bli förkyld... är täppt i näsan och har lock i örat mest hela tiden... så hmm... en c-vitamin här näst tror jag.

Inga planer för dagen förutom tidig träning, så antagligen lär jag och L möta upp M längs vägen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0