När katten är borta...

...dansar råttorna på bordet....

För jämt när jag är på träning, så gör Ludvig saker för första gången! Ikväll var det dags att ta de första stegen alldeles själv, i åsyn av både pappa och farfar, så bevis fanns. När jag sedan kom hem så tog han ett steg mot mig + att han gick längs tv-fotpallen och soffan några steg också... så jag fick se jag också till slut. Så i morgon ska vi träna lite mer. =)

Träningen gick helt ok. Körde på rätt så bra och tungt, lika så blir det i morgon, för på torsdag ska vi bryta av och göra någonting helt annat än att träna fotboll. Vad är dock hemligt. Det vi vet är samling vid Ejendals i Leksand kl 18, medtag varmare kläder och ombyte rena skor...... vilket gör att det känns som det blir det jag hoppats på.... curling! Eller vad tror ni? Kameran lär följa med utifall att... =)

Kommentarer
Postat av: Inger

Duktig kille! Du är lika snabb som mamma!



Kram mormor

2010-03-16 @ 14:01:03
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0