Newbody och stryktips.

Gapar din garderob lite tomt av strumpor, kalsonger, trosor eller kanske t-shirts? Jag har lösningen! Du köper något paket av detta från newbody av mig! Varje paket kostar 150 kr st och innehåller x antal strumpor etc. Kvalitet är super och jag kan varmt rekommendera dessa. Min garderob är överfull, men det får nog plats något paket av detta ändå. Man kan i annat fall, lägga dem på hög!

Dessutom, varför inte tippa en stryktipsrad på Kvarnsvedens IK´s (DAM SÅ KLART) alla seriematcher? Du har chans att bli miljonär! (okej, kanske inte miljonär.... men du gör en god gärning). Intresserad av att ta chansen? Klart du ska! Kontakta mig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0