Ösregn!

.Det har ösregnat till och från hela dagen idag. Me like! Nu försvinner snön sakta men säkert... eller okej, den sjunker i varje fall ihop mer och mer.... snart kommer våren!

Blev en tidig morgon imorse (+en sen kväll igår för L) så jag var rätt trötter... men fick vackert vara vaken i 2 timmar innan jag och L tog igen oss med en siesta. En siesta som tack och lov varade i 2 timmar!

Lite lunch för L, innan vi åkte till affären för att inhandla lite matsäck till mig inför morgondagen... hur mycket ska jag egentligen ha med mig? Hmm.. svårt, men eftersom det lär bli tidigt jag ska iväg i morgon, så är jag inte hundra på att jag orkar (eller få i mig) någon frukost innan jag åker... så med mig lär jag ha både frukost och "lunch". Dagen till ära ska jag lyxa på med en pastasallad med kyckling. Samling 8.30 i stan är det som gäller i morgon, så jag måste nog åka vid 7.30 så jag hinner packa ihop mina skor och sånt också... + att vi ställer om klockan till sommartid i natt. Jag säger så här, det är tur det är en bit till Sthlm så kanske man hinner sova ikapp lite tid... en lång dag lär det ju bli... och mina pojkar får klara sig utan mig heeela långa dagen.

Sitter just nu i Nås hos mamma och pappa. L har suttit i bilen och sovit i snart 1½ timme... man kanske skulle gå ut och hämta honom? Lite bus här en stund, sen ska vi låna badkaret innan vi beger oss hemåt igen tänkte jag.. dessutom är pjamasen medpackad. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0