Paus i målningen

Målningen har rullat på bra. Har bara den bruna färgen kvar, vilket visserligen är den färgen som skall användas mest, men i varje fall. =) Dock måste jag blanda den bruna jag har till en lite gulare och ljusare brun och med risk för att L kommer vakna mitt i allt detta, så gör jag bäst i att vänta tills ny tid ges, alternativt att M är hemma. Efter det bruna, så är det bara några omgångar lack kvar, sen är den färdig! Hittills är jag grymt nöjd. Jag kan måla lite mer än en streckgubbe trots allt. Fast å andra sidan tycker jag om att pyssla också.... =)

Så i väntan på att L ska vakna och det är dags för lunch, får jag roa mig med något annat.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja de vi inte glömt bort kan jag lova!! ;)

2010-03-16 @ 18:25:12
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Inger

Ja det är nog bäst att du tar hand om pallen!



Kram Mamma

2010-03-16 @ 19:56:00
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0