Soliga måndag!

Har nyss kommit in från en promenad i solen. Det var dock blåsigt åt ena hållet, men när vi vände hemåt igen var det ljuvligt! Jag längtar efter våren! L ligger ute och sover, så jag ska försöka hinna med något under tiden... försöka var ordet.

Igår kväll gick jag och L och la oss vid 20.45. Jag var trött, slut och frös som en gnu så jag kände att jag lika gärna kunde göra honom sällskap direkt. Tilläggas bör ju att det från att vi lägger L i sängen tar minst 30 minuter innan han somnar, för först måste han rotera och förflytta sig i sängen och stå på huvudet och gud vet allt... han måste busa av sig det sista lilla han har kvar, innan han får ro till att ligga still på kudden så pass länge att han skulle kunna hinna blunda. Jag vet att jag sista gången kollade på klockan 21.16 och då hade L lugnat ner sig och låg på kudden.. men vem av oss sen som somnade först det vet jag inte (!)... för när jag vaknade till lite vid 22 så sov iaf L som en stock och M var borta ur sovrummet.... sen har vi bökat och knölat lite under nattens gång, men i princip så sov jag och L sedan till halv 8. Skönt.

Min tanke nu är att försöka få över en bild på pallen att börja måla... men först ska jag nog ta och visa er vad det är jag målat så länge... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0