Soliga onsdag!

Japp, det är sol ute, eller den är i varje fall på väg fram! Jag och L har varit ute på en kortis promenad, så nu ligger L ute och sover och jag roar mig här, i soffan framför tv:n och bara är.

Junior behagade vakna innan klockan ens passerat 6 i morse.... shit pommes liksom... lyckades få honom att ligga kvar ett tag och till slut somnade han om i kanske 20 minuter... så här har vi hunnit busa och lekt en hel del redan.

Jag hoppas sedan att han även vill sitta i vagnen när vi lär gå och hämta bilen.... (förh kanske det är siestatime igen...). Annars vet jag inte hur vi ska fördriva alla kilometrarna dit.... funderar på om vi efter vi hämtat bilen skulle ta och köra ett litet kort besök hos min mormor och morfar också... när vi ändå är halvvägs... återstår att se. Får fundera på saken och se hur det ser ut med matklockan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0