Time to sleep.

Jag är trött. Näsan rinner fortfarande (efter lite vick och nässpray...) och klockan är mycket. Allt är ungefär som vanligt. Inte alltför länge sedan L slog igen sina blå... idag trodde jag på en tidig kväll då vi har busat hela eftermiddagen, men icke... klockan blev runt 22 idag med.... nattugglan min.

Efter lunchen och siestan och lite sånt, packade jag in oss i bilen och åkte till Nås. Mamma slutade tidigt och skulle senare på eftermiddagen gå tillbaks till dagis för att hämta O, då syster jobbar sent och A är ute på jobb i södra Sverige. Oscar blev överlycklig då Ludvig kom och hämtade honom! Blev en promenad först över till mormor och morfar, en tur in på Precent, innan vi traskade hemåt igen. Medan mamma lagade mat till oss alla, så fortsatte jag, L och O att busa och se på Emil. Idag var det Ludvig som snodde O´s tutte och inte tvärtom. Gissa om O blev förvånad. Efter maten fick L göra debut i stora badkaret, tillsammans med kusin O, vilket gillades skarpt av dem båda. Blev en hel del plask och skvätt, men kul hade dem och kommer nog göras om snart igen. Efter badet var det två trötta killar som packade ihop sig och åkte hem till sitt. För att se lite bilder från eftermiddagen/kvällen, tryck här.

Eftersom jag inte åkte på någon träning ikväll heller, så passade M på att jobba över idag med, så han kom hem strax efter oss vid 20-snåret!

Min näsa rinner fortfarande och är samtidigt täppt. Fast ont i halsen har jag inte, så om det är som idag i morgon eller kanske rent av bättre, så kommer jag göra ett försök att träna. Nu kliar det i benen. Haha.

Idag har det varit takras lite överallt, även här hos oss. När jag och L satt vid köksbordet vid lunchen, så blev det ett stort brak och vi blev lika förvånade båda två och bara kollade på varandra och gapade. Sprang och öppnade dörren och såg då massa snö som kommit ner från taket....sen stod det inte på förrän det kom en omgång till.... så snart är det bart.... eller inte...

Eftersom M gjort så långa dagar denna vecka på jobbet, så kommer han vara hemma med oss i morgon. Så i morgon MÅSTE jag hinna med att måla Ludvigs pall en gång. Det bara är ett måste.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0