Torsdag 11/3

En täppt näsan och en junior som inte somnade någon annanstans igår kväll än i vår säng, har gjort att jag sovit rätt så kasst i natt. L har en tendens att tvinna och sno och förflytta sig i sängen så ni vet inte vad.. när man vaknar så kan man hitta honom åt alla olika håll och kanter. Dessutom kan man få både en och annan spark...

Hittills idag har vi inte heller gjort något annat än tvinnat och snott. Ingenting passar herren att göra... så här får man inte en lugn stund.... efter en siesta som jag hoppas han är intresserad av om en stund, så tror jag vi ska gå ut en stund och få lite frisk luft.

Kvällens träning har jag beslutat mig för att hoppa över och försöka samla krafter och friskna på mig till i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0