Vart tog våren vägen?

Snön vräker ner och det är minst 1 dm nysnö ute, töööööö dessutom så antagligen hur tungt som helst. Orkar inte ens ut och ge det ett försök... har kanske ingen möjlighet till det heller eftersom jag har L inne.. men jah hoppas svärfar kommer med traktorn till kvällen... och att M hinner hem innan jag behöver åka mot träning, för annars lär jag ge mig ut för att skotta ut oss en bit...

Med min lilla sjukling så är det fortsatt som tidigare. Hostan vill inte ge sig, trots hostmedicinen. Den är ju heller inte det enklaste att få i honom precis, men hittills har det gått skapligt. Natten var dock bedrövlig då vi varit vakna minst en gång i timmen.... så när L tog sin förmiddagstupplur var jag inte sen att hänga på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0