...

Sovmorgon i morse igen. Trots detta så var jag såååå trött hela förmiddagen. Antagligen för att det är en förkylning på väg in i min lilla kropp och lite halsont. Jag skojjar inte, om jag säger att när klockan var 03.30 inatt, så nös jag 5 gånger, minst.

Dagens väder vill jag inte ens kommentera, men det gjorde det ju omöjligt att lägga L i vagnen och gå ut.. så jag gjorde honom sällskap under middagssömnen inomhus istället. =) Efter lunchen och lite bus, åkte vi till Nås för att hälsa på, vilket uppskattades och gick hur bra som helst. Mellanlandade hos mamma och pappa i några timmar också, innan vi styrde kosan hemåt igen strax efter 19.... L hade då inte sovit någon middag sedan han vaknade vid 12.40.... en liiiten kortis blunder på vägen hem bara.. så vi trodde på en enkel match att få honom i säng ikväll. Gröten vägrade han äta upp, men en vällingflaska sluka han.. sen tog det 1 hel timme inne i sovrummet innan han slocknade. DOCK har han inte varit arg, sur eller elak på hela dagen, trots lite sömn...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0