Hej fredagkväll!

Stadsvändan gick bra. Vi hittade en hel del paket till junior, vi fick mat i magen och jag och L sprang genom kupolen en snabbis. L var vaken heeela tiden fram till vi åkte ur Mockfjärd på vägen hem.. flyttade över honom till vagnen när vi kom hem, men den totala sömnen blev bara 1 timme... det är allt han sovit under dagen.

Åkte till Nås efter att han vaknat. Spenderade några timmar med mamma, pappa, broder och Oscar. Först busade vi vid Nåsen en stund, innan vi åkte hemåt till alla leksaker, fick hemgjord pizza och grabbarna tog sig ett bad. Dock var och en för sig. Oscar skvätter och plaskar ner hela badrummet när han badar, vilket gör att Ludvig blir för rädd för att bada samtidigt med honom, men nu har Ludvig kommit in i fasen då han vägrar att sitta ner i badet, vilket gör att hans badtid är väldigt begränsad... när pyssarna kom på, styrde vi vår kosa hemåt. Lyckades så när hålla L vaken hela vägen hem, men sket sig de 3 sista minuterna... lite välling och bus här hemma, innan vi myste i sängen en stund innan L slog igen sina blå vid 21.15.

Så här sitter jag nu själv i soffan, ingenting vettigt att se på tv:n, men med lite ahlgrens bilar som sällskap. När M kommer hem har jag absolut ingen aning om, men jag går väl och lägger mig och låter dörren vara upplåst, så får han väl smyga in när han vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0