Hej måndag!

Så var det återigen en ny vecka! En vecka som har kännts som en evighet bort, men som nu är här!

Jag befarade ju att natten skulle bli ryckig, men jag måste säga att jag är positivt överraskad. Vi har inte varit vakna alltför många gånger och sen sov junior till halv 9, för att efter några minuter somna om igen till halv 10. Jag börjar känna att det blir mer och mer oroväckande svårt att få liv i honom vid kl 04.40 någonstans där på fredag... bara hoppas han somnar om i bilen + på flyget sen...

Ska fortsätta packa lite få se om jag får ihop mina kilon och väskor... sen blir det lite senare lunch, då det visade sig vara träning redan halv 6 ikväll...

Kommentarer
Postat av: inger

När går ditt presentkort från hjärtats rum ut? Du kan ju ta hit det ifall det är kvällsöppet på klämfredagen när när ni är borta.



kram mamma

2010-05-03 @ 19:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0