Hes.

Då Ludvig endast sovit en middagslur idag (mellan 11.10-12.40), så trodde vi att det skulle bli en relativt enkel match att få honom i säng ikväll. Dessutom när han busat som sjutton hela dagen och sen tagit ett kvällsbad i badkaret hos farmor och farfar. Pyttsan heller. Det tog nog 45 minuter innan han låg still så pass länge att han kunde låta de små blå vara stängda... så vid 21.30 blev det godnatt. Energi har killen. Det kan man inte säga något annat om.

Jag har rethosta och börjar bli hes... men jag har direkt inte ont i halsen och inte förkyld. Bara täppt i näsan. Har varit så några dagar nu, men det händer inget mer. Konstigt.

Ska ta och kolla lite tv nu en stund, innan det är dags att borsta tänderna och uppsöka kudden. Match i morgon eftermiddag igen och det är åter dags att möta/träffa en gammal klubbkamrat. Tja, man har ju hunnit skaffa sig lite lagkamrater genom åren och genom alla klubbar....

Trevlig helg allesammans!


Förresten, har min blogg synts på blogg.se´s första sida idag? Ovanligt många kommentarer liksom.

Kommentarer
Postat av: Inger

Välkommen i klubben, jag menar hesheten. Det har gått igenom hela släkten snart tror jag.

Såg att det var många som kommenterat, kul!



Lycka till imorgon!!!



Vem spelar där då?



Kram mamma

2010-05-21 @ 23:05:03
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0