Lite trött och sliten ändå...

När väl träningen började och jag började röra på kroppen så kändes den inte ett dugg pigg faktiskt. Baksida lår och vader var rätt stumma, så det är med glädje jag nu välkomnar tre träningslediga dagar. Fast å andra sidan, så hade det kanske varit en fördel att träna bort träningsverken... hmm.. men skönt med ledig helg ändå måste jag tycka.

När jag kom hem från träningen ikväll, var Ludvig inte ett dugg intresserad av mig. Han sken upp när jag kom hem, men inte mer än så. Ikväll var det pappa som gällde och bara massa bus med honom. Fast när det är läggdagstime, så är det mamma som får mysa!

Slog som hastigast över och såg att Sverige inte gick till final i Schlagern. Förvånad? Inte ett dugg, nu väntar jag bara på morgondagens tidningsrubriker... Fiasko, skandal, osv... När ska Sverige inse att Europafinalen inte är något för Sverige?

Fredag i morgon och i morgon finns det planer. En hel massa. Bara se hur mycket som hinns med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0