Sovit som en kratta.

Den här natten har varit hemsk. När väl Ludvig sovit utan problem, i stort sätt utan i varje fall... så har jag själv haft sömnsvårigheter. Först och främst tog det säkert 2 timmar innan jag somnade, sen har jag sovit knackigt och ryckigt... för att på morgonkvisten sen vakna av någon form av lastbil utanför sovrummsfönstret som stod och brummade... fick lov gå upp och kolla vad det var, och då är är det någon form av kran med en gubbe i högst upp i lyktstolpen utanför... tack och lov lyckades L sova över detta oljud, men inte jag... så att jag sovit som en kratta i natt, det är bara förnamnet.

Fick besök av en arbetskamrat till mig vid lunchtid. Så det blev lite bus med junior, och en fika innan vi begav oss ut på en promenad. Hon hade dessutom med sig deras vovve, så L hade något att kolla på. Så nu ligger L ute i vagnen och snussar så sött och jag sitter här och tar det lite easy.

Förkylningen är som igår, det rinner lite till och från, men är i varje fall inte värre. Tack och lov.

Match ikväll. Stormatch på IP. Kvarnsveden-Djurgården. Kl 19.00. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0