Träning avklarad.

Jag överlevde dagens träning utan problem. Det kändes bra. Kroppen var pigg och alert, fast kanske var det bra med en mjukstart kallad rehabträning. Vi får väl se hur bra kroppen mår i morgon kväll efter ett riktigt pass...

L hade nästintill somnat när jag kom hem, vilket jag uppfattade alltför sent... då jag råkade både smälla igen ytterdörren och dunka träningsväskan i golvet... skål och grattis Ems. Så klart resulterade detta i en klarvaken liten junior... men vad gör väl det, jag fick mysa lite innan vi gjorde ett nytt läggningsförsök hela familjen... vilket tog endast 20 minuter. Jag måste erkänna att det går bättre och bättre... vi slog nytt rekord en kväll förra veckan på Mallis, då tog det 7 minuter.

Ska nu ta och ladda upp lite semesterbilder och skicka iväg på framkallning, både till oss och till svärmor. Dessutom letar jag efter en bra och passande bild på junior som jag kan pryda ett av mina bankkort med. Jag känner att det är hög tid att göra plats för lilla prins där nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0