Fredagsmys

På vägen hem från jobbet idag, så hämtade jag upp lite thaimat åt oss, vilket vi sedan smackade i oss med god aptit. Till skillnad mot sin kusin, så älskar Ludvig thaimat.

Efter massa bus under dagen, så slocknade junior precis, på två röda sekunder... så jag befarar en relativt tidig morgon även i morgon... inga sovmorgnar här inte.

I morgon ska så fotbollssäsongen avslutas. Sista matchen. Bortamatch tillika lite derby mot Gagnef. Med andra ord innebär det lite av en hemmaplan för min del, eftersom jag mer eller mindre tillbringar mina dagar just i den byn, men framför allt har jag närmare till bortamatchen i morgon än vad jag skulle haft om det varit hemmamatch. Det ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0