Fredagsmys

Så var helgen här. Härligt med två dagars ledighet!

Det har varit en intensiv dag på jobbet idag med. Knappt en lugn sekund. Knappt så man hade tid att käka lunch. Sånt är livet ibland... och ibland kommer det perioder då man får leta saker att göra.. haha... jag föredrar nog ändå fullt ös medvetslös.

Junior och M har toppendagar här hemma, men det finns inga lediga minuter för M, förutom när L sover lite middag... för junior är nu inne i en fas då det bara är bus bus bus och fullt ös medvetslös där också. Helt vild är han och han klättrar på allt.. totalt orädd och bara kastar sig raklång bakåt.. så det gäller att vara med och fånga upp... Positivt det senaste dagarna är ändå att M har lyckats få junior att ha stövlarna på sig! I morse hade han dessutom lyckats fått i ena foten i den ena, sen kom han gående med den andra i handen, satte ner den- stödde sig mot väggen och stoppade ner den andra foten... visserligen blev det fel fot, men det blir det oftast när man kan själv. Västen som jag köpte åt honom för kanske 2 veckor sedan, ville han inte ens testa att ha på sig när jag kom hem med dem... men idag när grabbarna var ute så var det full mundering som gällde, gummistövlar, överdragsbyxor, fleece, västen och mössan. Nästa stora prövning kommer bli vinterskor...

Planen var att jag skulle spela match i morgon seneftermiddag/kväll, men fick veta nu ikväll att motståndarna lämnat w.o (vilket betyder att vi vinner matchen med 3-0 utan att spela)... tråkigt i sig tycker jag för det är alltid kul med match, men men... det är bara att vila sig i form ytterligare en vecka och ladda inför säsongsavslutningen nästa helg med derbymatchen mot Gagnef. Positivt med det hela om man ska se det så, är att jag kan se hela A-lagsmatchen. Dessutom är den mot Sundsvall där järngängs-Jullan numera finnes... evigheter sen vi sågs, så jag finns på plats på IP.

Dags att tänka på refrängen och inta kudden. Jag behöver alla sovtimmar jag kan få, veckan har tagit hårt på lilla mig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag brukar bara vara förkyld i max en vecka, men nu verkar det sitta i längre :/ Är Ludvig piggare?

2010-09-19 @ 19:15:22
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0