Dag Ett.

Vi har ända sedan Molly varit några veckor gammal, befarat och funderat över om hon kanske är överkänslig mot mjölk. Detta har dock några dagar efter att tankarna kommit, försvunnit igen i och med att symtomen försvunnit och att det pånå vis känts bättre. Hon har ju dessutom hela tiden gått upp i vikt som hon ska. Nu har vi dock återigen kommit till en sådan här punkt i livet, då vi befarar att så är fallet... Hon har den senaste veckan + lite mer kanske, haft och har böjveckseksem i knäveckan.. dessa har de senaste dagarna blivit värre, och när vi sedan funderar över saken, så har jag kanske inte överkonsumerat mjölk dessa dagar, men åtminstone ätit ganske mycket..... lägg därtill att hon har svårt för att komma till ro och kunna sova middag om dagarna... så igår tog vi ett beslut. Från och med idag så skall jag äta en helt mjölkfri kost. Detta i 2 veckor, sedan skall mjölk börja intas igen för att se vad som händer... Detta kommer absolut inte bli lätt, men det är väl värt ett tappert försök. Det handlar ju om Mollys bästa. Så nu får jag säga hejdå till mycket som jag tycker om... men som sagt, det är det värt. Huvudsaken är att Molly blir nöjd, glad och får en glad mage! Älskade skruttunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0