Fredagsfest.

Fredag-kväll, har suttit i soffan en stund,
sett på Så ska det låta och nu är det hockey.
Inte så speciellt intresserad egentligen,
men hoppas ändå Linköping tar det på nå vis.
Och angående hockeyn igår, sååå spännande.
Eftersom utvägen blev som den blev vad det gäller våra
masar, så var det skit coolt att Rögle tog det. Go Kenny!

Har haft svärmor och svärmormor här på tacos, så de åkte nyss.
Pratat med mamma en sväng på telefon... kanske inte dröjer så länge
förrän ytterligare en kusin ser dagens-ljus... (eller mörker med tanke på vädret?).
Låt oss hoppas att Oscar kommer få en kill-kompis. =)

Img är det matchdags igen. Avesta borta. Om situationen var knivig förra helgen,
så är den än värre denna helg. Motivationsbrist har lett till 2 time-outer, fortfarande sjukdomar
och sen några borta... så vi ska iaf ha 2 st 14 åringar med... och de kanske är våra enda avbytare,
om ens det... men det är bara att gilla läget och kämpa det dubbla. Skulle gissa på att jag blir
forward img med då... jag eller Jenka.... fan.

Sen vill jag "tacka" er alla för era skojsigt kommentarer jag får. Alltid lika kul.

Tette: Pysen kan inte få det bättre. Så bortskämd han kommer bli... du kanske lär göra något åt hockeyfrillan. =)
Det är bara att komma förbi så ska du få dig en muffins, finns lite olika garnering på toppen, så du får valmöjligheter t o m. =)
Just det, 499 kr på Stadium (förlåt Bengt, men du hade ju ingen jag ville ha...) Som hittat.
Bengan: Helt rätt. Kösta va hä kösta vill. Ska man vara fin får man lida pin!
Emma: angående din förklaraing till syrran om headern, så ska jag försöka mig på ett försök med hjälp av din förklaring också.... men jag är rädd för att jag är för korkad för att förstå.. haha
C: Pink-lady you know. =)

Förresten, det är klart med semestern nu iaf. Jag fick som jag ville. V28-30.

Njut av fredagskvällen nu, så hörs vi i morgon.

Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0