Godmorgon söndag!

Igår blev det aldrig någon tid till att skriva. Hade fullt upp ändå.
Större delen av dagen gick åt till matchen i Avesta, tur nog fick jag
M med mig, så jag slapp iaf åka själv. =) Var kallt och mycket regnigt,
det är väl det jag kan säga. Reultatet blev 0-2, så det var inte så lysande..
men vi jobbade på med folket vi hade iaf, men vi tappade positioner lite här och där...
bara att bryta ihop och komma igen!
Gräspremiär träning img???

Åkte till Nås och hälsade på mams och paps en sväng. Disskuterade lite utbyggnads
förslag och de kom med idéer och förslag. Spelade lite kort, men jag åkte dit.

I morse vaknade vi för andra dagen i rad efter 10, sovit 9 resp 10 timmar under helgen nu.
Välbehövligt???

Vad kommer dagen att erbjuda? Jag vet inte riktigt.
Tror jag ska börja med att dammsuga, så har jag det gjort.
Sen ska jag kanske pula lite med bloggen....
skulle vilja hälsa på Oscar också, men det gäller ju att han är hemma också...
Är det väder nog att torka fönster?  Skulle vilja ha upp nya gardiner i sovrummet,
men då ska jag samtidigt passa på att vårstäda det helt.... så jag vet inte.

Umeå-Hammarby i damallsvenskan. Skulle vilja se matchen.... men det verkar inte som
de visar någon på tv:n..... och att åka till Umeå känns ju lite långt. =(
Hmm.

Kommentarer
Postat av: Emma

Använd dig av Ctrl + F i stilmallen så kommer en sökruta upp, skriv in typ " # header så är det lite lättare att hitta..! kram

2008-04-13 @ 11:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0