Sick and tired.

Dagen har till största delen spenderats i soffan under täcket.
Vaknade runt halv 4 i natt och mådde illa.... sen var det kört.
Mellan 4-5.30 har jag varit på  toa 4 ggr..... men sen har det varit lugnt.
Inte för att jag mått så fruktansvärt bra, men inte behövt uppsöka toan iaf.
Har försökt fått i mig lite nyponsoppa (=Emmas sjukmat, alltid) och någon skorpa.
Än så länge har jag fått behålla det.
Så kvällens träning för min del har blivit inställd, skulle tro den får bli det img också...
lär nog försöka återhämta mig och fylla på kroppen lite först innan jag tar ut mig igen..
inte match förrän på måndag, så det är lugnt.

Väntar på att glassbilen ska komma. Ska handla på oss ett litet lager så vi har,
inte alla gånger vi kan passa in när den är här. Skulle tro vi missar den ikväll med,
det är ju inte så säkert alla gånger de kommer den tiden det står.. det vore för typiskt.

Så kvällen kommer fortsättas spenderas i soffan.

Morgondagen får väl bestå av lite tvättning och städning skulle jag tro då....

Förösker dessutom få iväg filmerna jag spelade in på kameran till syster, men det går lite tröööögt...

Några små bilder från gårdagen.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0