Äntligen helg!

Den här dagen gick hyffsat fort den med. Vid 14.20 ungefär upptäckte vi på tv:n bakom oss att det var spännande på tennisen, så sista tiden innan stängning ägnade vi nog mest att kolla tv... vilken rysare... men det hettade liksom aldrig till, så det blev lite segt. Gick och fikade istället eftersom det var Annas sista dag, i bilen hem pratades det fortfarande tennis, var in på ica och handlade lite matsäck till img, när jag kom ut i bilen igen hann jag höra matchbollen. 5 jävla timmar höll de på, fattar inte hur de orkar. Jag är grymt imponerad! Skulle sitta fint med ett guld nu. =)

Vid hemkomst var M, svärmor och svärfar ute på gården. M och svärfar började borra lite i stenarna, som sedan img skall fyllas med lite dynamit.. och på måndag någongång hoppas vi att de har delats och spruckit... jag började klippa gräset, vilket var riktigt välbehövligt, men eftersom det har regnat typ varje kväll den senaste tiden, så har det inte gått. Eftersom M är gräsallergiker, så ligger den sysslan på mig, om inte svärfar hinner före.... svärmor hämtade efter en stund deras klippare, så kunde hon hjälpa mig. =) Grabbarna hann precis klart för dagen innan ovädret drog in över oss. Pappa och broder svängde förbi en sväng också på vägen hem från Ludvika.

Middagen bestod av homemade pizza och homemade sallad. Smaskens.

Innan kvällen är slut, skall jag packa väskan inför morgondagen och bara sitta här och vara lite.

Img är det avresa kl 10 från Ludvika. Resmål: Skoghall, typ Kallestad.... Anledning: match kl 14. Högsta önskan: 3 pinnar.
Lite lagfest vid hemkomst snackas det om, men jag stannar nog bara en stund och umgås lite, vid utgång drar jag mig hemåt.

Kommentarer
Postat av: Inger

Nu får ni ta fram klorna tjejer och ta tre poäng. Håller alla tummar jag har.



Kram mamma

2008-08-15 @ 21:47:08
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se
Postat av: Carro

Vad fint du har fått det här på bloggen =) Och lycka till på matchen idag!

2008-08-16 @ 08:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0