Frost-varning.

Nyss hemkomna från Nås. Varit dit och hälsat på lite, så M kunde hjälpa mamma med datorn.  Det var visst rätt mycket virus på den skulle man kunna säga, men nu är det frisk och kry igen. =)

Varit en sväng tur och retur Örebro också för match. Nederlag 3-0, var inte så mycket att säga om... vi var inte riktigt nära. Spelade 4-5-1 i första med kilen bakåt, vilket fick bli jag, en lite balansspelare. I andra sen fick jag flytta upp som forward i 4-4-2.. och jag tror knappt jag rörde bollen i andra halvlek.... den kom liksom aldrig ända fram... bara glömma och gå vidare. Har en viktig måste match på lördag... än finns det hopp.

Nu blir det läggdags och sovmorgon img!

Just ja.. har ställt in lite blommor och kryddor också, för det varnas för frost här i natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0