Jag och alla OS-stjärnor.

De senaste två dagarna har jag haft lite stiltje på skrivandet. I torsdags var det jobb och träning som gällde och var hemma först vid 21.30. M höll då på att rensa datorn lite, så jag hade ingen lust att skriva eftersom den tog sin lilla tid. Igår var det fredag, veckans näst bästa dag. Lite halvstressigt på jobbet och så, men kom iväg straxe fter 16 iaf. Svängde förbi apoteket och Hälsokosten på vägen hem. Inhandlade lite magnesium och Resorb. Att jag får kramp rätt ofta och till och från, kan bero på magnesium brist, så jag har bestämt mig för att testa att käka lite sånt tillskott. Dessutom kan Resorb vara bra att ha hemma, som är en vätskeersättnings-brustablett som återställer kroppen salt-och vätskebalans, efter till exempel hård träning eller bakfylla...  Kvällen spenderades först via en tur till Nås och precent med svärmor och Ms mormor, i Handbacken med pizza och kortspel. Jag vann så klart. Började regna och åska och blixtra som bara den ett tag där. Otäckt. Hemma runt 23.30.

Det är en kamp mot klockan just nu. Precis som OS-stjärnornas kamp att bli hela till deras tävlingar börjar, går jag just nu en tuff kamp mot klockan- att vara i speldugligt skick till klockan 20.00 på måndagkväll. Jag har säkerligen haft kramp ett 30-tal ggr, minst i mitt liv, men denna gång är helt klart den värsta. Hela högravaden är helt förstörd känns det som. Gör ont i precis hela, kan inte ens nudda utan att jag skriker. Har en stor sen-knut som inte riktigt vill ge med sig, den flyttar mest på sig. Vi lånade svärmors massage-haj (som hon fick i julklapp av jobbet, en elektronisk apparat som man kör runt med.. skit bra! ) och M körde säkert en kvart innan läggdags igår.. det gjorde su fruktansvärt ont att jag bara skrek och grät... den värsta smärta jag känt. Men det ger sig inte. Han masserade även in lite linement jag lånade av mamma... känns liiiiiiiiite bättre idag tror jag, men långt ifrån bra... gör ont varje steg jag tar... men lär ta mig genom några rundor av smärta idag och img med... måndag som sagt, då lär jag kunna springa.

Vad dagen skall bestå av det vet jag inte. Det regnar lite lätt ute, så något vidare uteväder med bad och sånt är det inte. Ska äta köttfärssås och spaghetti till lunch, sen tror jag vi åker till Nås. Pappa skall serva min bil, men nu regnar det ju lite, så då vet jag inte hur han menar.... broder vill ha hjälp med omplaceringar, och mamma vill ha hjälp med lite blogg-design. Kanske även att pysen kan titta förbi.

Göteborg-Malmö på tv:n också. Om tv 4 har någon bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0