Taco.

Det här har varit en lång fredag känns det som, inget som jag har emot, snarare att jag är förvånad och glad!

Bjöd in syster med familj på tacos. Först tacka hon nej för de hade precis ätit, men det stod inte på förrän vi lagt på och hon ringde igen.. klart Anton skulle ha taco. Var väl det jag trodde. =) Så vi har haft pysen här på besök! Världens goaste!
Mätta och belåtna blev vi allesammans tror jag också.

Tagit en liten paus här mitt i friidrotten med en lång promenad. Så jag försöker så gott jag kan att undvika alla sidor som kan säga mig hur det gick för Sanna..... brukar gå sådär för mig när jag försökt undvikit resultat förut.. jag gör oftast bort mig..  men denna gång skall jag lyckas...

Efter friidrotten så blir det läggdags. Måste ha klockan på ringning för att jag skall vara i Ludvika vid 10.30.... match i Örebro vid 14. Att hoppas på 3 poäng är nog att ta i, men ett försök lär vi iaf göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0