Världsrekord.

Har haft friidrotten påslagen hela dan på tv:n på jobbet, men det har direkt inte varit något som helst intressant att se... så när jag kom hem idag, så slog jag på filmen jag sett halva och såg klart den. Tänkte att det kunde väl inte vara något att se på friidrotten nu heller. Ingen svensk eller så. Tjiii fick jag. Det blev ju förtusan världsrekord på herrarnas 200 m! Såg inte loppet när det gick, men nu har jag sett det x antal ggr. Vilken kille. Så överlägsen. Stört coolt. Heja Jamaica!

Har varit ute och tagit en promenad. Eftersom det regnat större delen av kvällen och även när vi bestämde oss för att trotsa regnet och ge oss ut ändå, så drog vi på oss regnkläderna. Hur många regndroppar som kom på oss under turen, inte en enda! Tjiii fick vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0