Vi ångar på!

Yes, 3 nya välbehövliga och välförtjänta poäng inkasserade vi på eftermiddagen. Matchen slutade 3-1 efter en 3-0 ledning i halvlek. Lyckades göra ett mål också. Lite flyt faktiskt. Drog ett skott, eller kanske snarare en lobb bara på måfå mot mål, stolpe in! Just det, för en gångs skull, stolpe in! Lite less och bitter över att bli utflyttad på en kant.. där har jag inget att göra.. då kan jag lika gärna gå ut. Jag blir helt off där. Levererade X antal pass, till X antal frilägen... men icke. Det vill sig inte det allra sista.... chans på chans men inga mål... det är ju jag som ska ha de där lägena...

Halsont har jag också och är lite små snorig. Drygt. Men många i min närhet är det också, så det är väl något som går. Lite förvånande bara att jag har ont när många andra har ont också.


Igår blev det inge skriva av. Direkt när vi kom hem från jobben nästan åkte vi till Nås för att se på papsens bil. Slutade med att vi följde med till skogen för att kolla efter svamp och bär. Jag i finbyxor sedan jobbet! Jag brukar ALLTID ha mjukisbrallor när jag är hemma, men just då valde jag att inte byta om innan vi åkte... och då blir det skogen liksom! Haha Blev klent med svamp men lite lingon. Frisk luft fick vi dessto mer av. När vi kom hem så var Ante och pysen där hemma! Drog oss vidare hemåt för att äta pizza och spela lite kort med M´s mormor och mamma. Hemma rung halv 12 och läggdags.

Har varit förbi på Storänget och busat lite med Filip och Jon, men de var lite trötta och griniga..

Resten av kvällen kommer att avnjutas i soffan framför tv:n.

Img hoppas vi på fint väder, då blir det lite stenkrossning, fixa i dynamitgrejs i resten av stenarna, gräsklippning och kanske lite rödmålning...

Kommentarer
Postat av: Inger

Grattis till segern! Håller med dig, varför ska en superforward harva på kanten?



Kram mamma

2008-08-23 @ 20:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0