Vilken dag!

Precis som befarat så var denna dag snudd på en mardröm, men det är inget som komma skall.... img är dagen med stort D. Sista arbetsdagen innan årsskiftet med allt vad det innebär img... inte så att jag längtar precis. Men ack så skönt när jag får gå hem!

Så sen hemgång idag har det inte hunnits så mycket, en sväng förbi systemet, för att undvika en befarad större kö img, sen fixa lite mat + dosa och så lämnat forden till svärfar som skall ta den till besiktningen img....

Ser nu på 90210 och det vankas hockey på en annan kanal snart så jag ger vika, men jag trycker på rec knappen. =) Så jag får ta och hoppa i duschen och kanske sen dricka en kopp te innan det är dags att krypa ner.

Att stiga upp i morse var inga som helst problem, nemas problemas liksom, var dessto svårare att somna igår kväll... hur länge låg jag och tvinna, 2 timmar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0