Falun.

Dagen har spenderats i Falun och Borlänge. Var först till lassarettet en sväng, sen blev det stan i Falun med lite lunch på Åhlens. HIttade vita leggings tillslut.... har de slutat med vita??? Omöjigt att hitta ju. Vet inte heller om jag kan ha dem, fanns bara S i vita, så jag chansa.... hmm.... Begav oss vidare mot Blge, in på kupan en snabbis, köpte lite trosor. Sen letade vi ihjäl oss efter en datakabel till GPS:en så vi kan uppdatera den med fartkameror och så tills img... Tillslut fick vi iaf tag på en.

Tror vi ska ta en cykeltur nu få se om små grabbarna är hemma. Sen blir det packning, Allsång och även en löptur skall hinnas med innan läggdags.

Hmm... idag har det ju varit varmt och soligt ju! Det hade jag inte räknat med.

Kommentarer
Postat av: Emma

Så ni åker imorgon..! vi åker i morgon kväll när patrik slutat jobbet, sen åker han upp till norrland på tors. det beror lite på när mamma och pappa åker till hudik; vill inte stanna i stugan om de inte är där. men antagligen till mån-ons nån gång nästa vecka. Sen blir det Norrland för mig några dagar också. Ja sen är väl typ sommaren slut när jag kommer hem! :/ Vart ska ni åka; har ni några planer?

2008-07-08 @ 21:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0