Soligt först, sen kom regnet.

Har hänt en del idag också. Solen sken och det var varmt hela dagen och fram till 15 ungefär, han precis in med tvätten jag hade ute, sen kom regnvädret. Har skrapat klart färgen på garaget, åtminstone de 3 av 4 sidor jag skall måla nu, den sista lär vänta tills salladen och allt sånt ätits upp. Så bara det blir hyffsat väder, ska jag se till så M tar fram lite färg till mig. M och svärfar har lastat hela pickupen + ett släp med skräp och varit på tippen med. Har grillat hamburgare. Och dammsugit.

Nu på kvällskvisten så har jag tränat. Första passet på 4 veckor. Gick bra faktiskt. Både vad det gäller orken och med låret. Vi sprang bla "stjärnan". Tänk er en fotbollsplan. Man börjar i ett hörn, sen springer man 50% in till mitten, sen springer man 100% ut till nästa hörn, sen 50 % in osv..... så höll vi på i 10 minuter! Det känns kan jag säga.... blääää, men det är bara att bita ihop och komma igen. Kände inte av låret ett dugg heller, så det var skönt. bra att vi hade en lång uppvärmning, sen undvek jag skott och sånt med vänstern, förutom en gång.. men det gick bra det med. Förutom att jag sköt över..... med 20 minuter kvar av träningen vräkte regnet åter över oss, så man var rätt blöt när man åkte hem. Åskan och blixtrar syntes också.... eftersom vi inte var på vår ord. plan och träna, så fick jag lov duscha hemma... men hade iaf lite ombyte med mig så jag kunde bli lite torrare under färden hem....

Blir uppe några timmar till skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0