GPS testing.

Har varit ute på en liten skogstur, men inga djur vad vi kunde se.
Var ute för att testa hur GPSen tog med skogsvägar eller inte,
och man skulle kunna säga att han valde både stigar och vägar nästan....
haha.... igenväxta vägar tyckte han vi skulle välja.... hmm... nja... tror inte det..
men jag borde ta mig från Mockfjärd till Ludvika iaf img över skogen,
för det sägs vara "större skogsvägar"......

Efter hemkomst från jobbet har jag städat och plockat ihop.
Bytt sängkläder. Tvättat lite gardiner. Grillat kyckling och njutit.
Hade inte så mycket att göra, så vi tog en tur till Nås för att hämta lite
tråd hos mams, och kläder från HM hos syster. Var dock ingen hemma hos sis,
varken på vägen dit eller hem, så det får bli till helgen. Hos familjen var de hemma iaf.
T o m Saga kunde slita sig från altanen och gosa med mig lite!

Ska ta och packa träningsväskan så jag har den gjord till img nu.
Sen ska jag nog lägga mig och läsa en stund innan läggdags.

Img är det studentkalas hos Adam, Ms kusin. Men eftersom jag tränar först vid 18.45,

så lär inte jag hinna dit. Hemma runt 21.30 skulle jag tro.

Tack och godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0