Hett så det förslår.

Vilket sommarväder vi har!
Helt ofattbart.
Synd bara att man tvingas sitta inne helda dagarna.

Slutade vid 18 idag, då blev det att leta sig över skogen i Mfjd till Ludvika.
Gick bra, fast jag höll på att köra fel redan från start....
var över 30´c när kl var 19.... helt sjukt.

Vi byter taktik till söndagens match. Coacherna tycker vi har så många
offensiva spelare som hamnar för mycket defensivt, så vi ska spela
3-5-2. Intressant.  Själv blir man uppflyttad ett knäppe till forward, ingen släpande
utan toppdorward. Söndag kl 15, hur varmt är det inte då da?

Skönt att vara ledig några dagar nu.

Syster har tydligen nämnt för mamma att jag skule kunna hitta på någon bra
doppresent till Sally, för jag kom på så bra grejer...... sagt och gjort, idag har jag
funnit något skoj... bara att lägga en beställning och hoppas att de håller
leveranstiderna så de hittar hit i tid.... =) Sen hur det går med doptavlan, det vette sjutton...
hinner nog inte klart på en vecka.... men det får bli klart när det blir.

Dags att se på lite tv och njuta av kvällen.

Vi hörs img.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0