Kaos artad dag.

Fullständig kaos på jobbet idag. Hann inte med någonting av det jag skulle under dagen,
så det resulterade 65 minuter övertid. Likadant kommer det bli img. Då ska jag t o m ta mig dit en halvtimme tidigare...
Har alla människor fått semester eller vad händer?

Efter hemkomst klippte jag kvar det som var kvar på gräsklippningen, sen gav vi oss ut och sprang jag och M.

Upp till svärmor med ett litet paket.

Nu väntar jag på kvällsmaten.

Måste skära lite sallad också till morgondagens dosa, som består av grillad kyckling!

Jaha, har man inte problem och bekymmer så får man då. Sophämtning idag, och vår tunna var för ovanlighetens skull så gott som full. Tror ni inte på FAN rent ut sagt att vår tunna är lika full som igår, men grannens är tom!  Man kan ju lätt bli vansinnig. En dyr räkning kan de allt skicka hit, men då ska man väl utföra tjänsterna också? M får ringa och skälla på dem img, de får f*n åka hit extra och tömma. Det har hänt också när vi varit hemma vid 2 tillfällen och sett sopbilen, att då har den kört förbi grannens tunna, men sen antagligen kommit på det och kommit tillbaka några minuter senare. Tilläggas där skall kanske att deras tunna står lite på sidan av vägen, man måste liksom svänga av "huvudleden" längs vårt område... men våran. Den står inte ens en halvmeter från vägen, du kan inte missa den. Ändå måste de ha lyckats gjort det. Handtaget var även vänt åt rätt håll som det skall vara. Så varför?

Lite strykning innan läggdags sen. Måste få överkastet slätt så jag kan börja testa om det passar.

Tack och godnatt.


Förresten, GRATTIS LINDA PÅ FÖDELSEDAGEN om du läser detta. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0