Nockad.

Kvällens träning bestod av 1 timmes latsch och stoj.
Fotbollstennis och fotbollsbrännboll, yngre mot äldre.
Blev en säker äldre-seger i båda grenarna!
Dessvärre när vi spelade brännbollen, så blev jag nockad av min egen
medspelare, som dessutom var Jenka! Hon var brännare i mitt lag och jag stod en bit framför
henne. När hon hade brännt, och skulle slå tillbaka bollen (och i det läget var hon lite små sur
för domaren dömt fel) så tog hon i lite extra... och den träffar mig klockrent i bakhuvudet.
Det kändes kan jag säga... men man är väl stenhård, biter ihop och kommer igen.

Img är det dags för match igen. Sista innan uppehållet, kommer bli tufft. Kvarnsveden borta, på konstgräs.
Det sägs att det ska bli inmarsch och nationalsång (!!!!) innan matchen, pga att man ska träna inför
sommarens U23 tjossan som Dalarna står värda för.. så då ska organisationen kring detta, öva så allt
fungerar och hur de ska göra.. på matchen Kvarnsveden-Luvika.... hmm... vet inte om det är sant eller inte,
men tror det. Frågade Bengan, men hon visste inte heller.

Jag glömde berätta, jag vann 130 kronor på lotto i lördags! Inte illa. Tycker iaf jag...

Och skrivaren på jobbet har återhämtat sig, den fungerar!

Fint väder nu på kvällen/eftermiddagen. Jag saknar solen och värmen som vi hade här nyss.
Snälla kom tillbaka. Nu.


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack! Det känns skönt att höra att man får njuta lite.! Vad ska du/ni göra på semestern då? kram!

2008-06-17 @ 22:11:01
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0