Söndagen i korthet...

Sov till halv 11.... inte så länge med tanke på att jag kom i säng och somna strax före halv 4...
tillbringade gårdagsnatten med att stå och hänga vid några bajjamajjor... vet inte vad vi skulle  vara 4 st vid varje ställe för.. men vi stod och prata mest jag och Linnea. Framemot 2 när det lugnat ner sig, kollade vi till bajjorna lite och plockade upp papper om det var något på golven, sen slängde vi in handduken. Så hemma runt 03. Hade M med mig också, så jag slapp åka själv. tack! =)

Varit på affärn och inhandlat lite.

Upp till Ms päron. Där tyckte svärfar vi skulle åka till Clas i sjön. Sagt och gjort. Det vi främst åkte för var en verktygslåda till alla verktyg som ligger i skåpen vid Dammsjön.... vad vi åkte hem med, var förstås en hel del förutom en verktygslåda.

Eftersom vi inte hann äta innan vi åkte, så var det bara att tända grillen när vi kom memd runt 17, sen åt vi superb mat. Kicken och pommes med bea. Me like a lot.

Började klippa gräset.... när jag kom halvvägs kom regnet, så fortsätting följer img..

Drog till Nås för att kolla om syster hade något i sitt lager att ge svärmor på hennes födelsedag img, vilket hon naturligtvis hade. Förbi vid mamma och pappa och såg på 1:a halvlek. Hejja Spanien.

Och nu sitter jag här. 1 vecka kvar av jobb, sen semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0