Time to leave.

Åtminstone om någon timme.

Jobbade som vanligt idag, drog sen till Blge.
Gick på Team S och snackade lite skit med Bengan innan hon slutade och hade samling för match.
Åkte på maxi. för jag hade planer på att köpa en mini tandkrämstub, men snålheten tog vid... hade ingen lust att betala 10 spänn för en tub som var lika stor som mitt lillfinger, och som jag inte ens är säker på skulle räcka alla dagar... för 15 får man ju en "normal" tub ju!
M kom från jobbet i Falun vid 18, så då hämta jag upp han på jobbet i Blge (ja, han jobbar på båda ställena. ),
sen drog vi på matpalatset och käkade lite födelsedagsmat. =)
Sen blev det Kvarnsveden-ornäs för hela slanten. Träffa på Jullan också, trevligt. Som dessutom nu var utlånad till Eskilstuna.... det lag som var värsta motståndet typ... riktiga derby rivaler.... men så kan det gå.
Kik vann matchen med 1-0 och Bengan räddade ett friläge, som egentligen var offside, men som domarn blunda för.... riktigt skoj tycker jag. Skadeglädje mån tro?

Sen hemkomst har jag duschat och bytt om. Har inga planer på att sova innan avfärd, möjligtvis lite i soffan. =)
Har packat det sista vad jag kan komma på. Det löser sig alltid på någotvis alltid om det skulle vara något.



Det är fortfarande min födelsedag. Paketen lyser med sin frånvaro, men gratulationerna haglar!
Skoj att inse att man har så många vänner! Inte en enda en har glömt mig!
Hela Järngänget, Ida, Emma, Carro, Tet, fam Forslund, fam Forslund junior (vilket jag ska vara stolt över tydligen, för de kom inte ens ihåg M´s 30 års kalas, och väldigt sällan svärmors födelsedag!), farmor, mormor och morfar, moster  M, Jenka, Linnea, P-O, fam Enström, Oscar m familj och säkert någon mer! Kanske skulle ta och slå på min andra telefon, för av någon anledning brukar mina fastrar använda det numret, även äldsta kusinen....
men än en gång, Tack alla underbara ni som kom ihåg min dag! Ni är toppen allihopa!

Så nu bär det av till Rom snart. Åter hemma i Sverige igen på måndagkväll, så ni hör av mig tidigast tisdag skulle jag tro. Men ni får ha det så bra iaf allesammans, för det tänker jag ha! Hoppas dessutom på lite sol. =)

Dags att se om M har något paket åt mig eller hur det går...

Tack och godnatt!

Ciao for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0