Måndag.

Veckans första dag är snart till ändå. Haft en normal dag på jobbet med lagomt mycket att göra.
Sen bara hem och påbörja jobbet där, dammsugning. Hade inte ork och energi under helgen, å måstena försvinner ju inte bara sådär...

varit ute på en en promenad i stormen och regnet också. Höll på blåsa bort över bron, men i övrigt väldigt behagligt.

Dåligt på televisionen idag också. Inga program som faller mig i smaken, så nja, det får vara. Blir läggdags om en timme ungefär i ställe tror jag.

Varför vara vaken när man kan sova?

Förresten, M fick brev från radiotjänst idag också. "Vi kan inte se att du betalar tv-avgiften", ungefär så stod det.... men hallååååååå.... hur svårt kan det vara att se om någon annan på samma adress betalar den???? Skulle då logga in på mina sidor på deras hemsida och liksom "koppla till" M till samma hushåll som mig.... och för det krävdes kundnummer och ett lösenord. Detta kan man hitta på sin faktura. Skål och grattis. Radiotjänst fakturor är inget jag prioriterar att samla damm på, så de åker direkt i sopen. Dessutom dras det via autogiro och då kommer fakturan bara fakturan när beloppet är ändrat, vilket det inte varit det senaste året typ... så blääää va jag hatar radiotjänst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anton fick också brev därifrån. Orkar knappt lägga energi på att koppla ihop oss men man måste väl.

2008-10-20 @ 21:12:56
Postat av: Carro

Och jag hatar allt som har med facket att göra...

2008-10-20 @ 22:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0