Relaxing.

Så var snart denna dag förbi. Eftermiddagen bestod av fika med tjocka släkten i Handbacken... ja jag vet, det är nå sjukt vad det skall fikas hela tiden i släktet jag numer tillhör... men att bjuda mig på fika gör ingen skada, för jag nöjer mig med typ 1-2 saker av de 7 som serveras.... haha

Fortsatte sedan till Nås. Ingen lill-pys hemma, så det blev bara stopp hos mamma och pappa. Lite gos med Saga, pappa bytte till vinterdäck på min bil, och kvällen där avslutades med att vi fick lite korv med bröd i magarna. Sen hemåt igen för att M har innebandy.... och han har nu varit borta i typ 40 minuter, så det verkar nästan som att det kan ha varit folk nog till spel idag.

Själv ska jag sitta här i soffan någon timme innan det blir läggdags.

Får ta och bli en tur till pysen img eller på tisdagkväll.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jaa, det blev det verkligen =)

2008-10-26 @ 20:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0