Ännu kallare.

I morse när jag kollade på termometern så höll jag på få en chock...-4,3´c.... och det sägs ha varit ner mot -5 också... detta ledde så klart till att isen på bilrutorna satt hårdare än tidigare.... bläää vad jag hatar vintern! Och det är redan nu liksom, lååångt innan vintern förhoppningsvis kommer.

På tv:n ikväll står Idol, Top M och Fämmande Fågel. Med andra ord lagomt att sitta i soffan fram till läggdags.

Har varit till Blge efter jobbet. Mötte upp M, varit på stan och handlat lite, sen förbi maxi och fylla på förråden lite. Så nu klarar vi oss någon dag till. =)

Img serveras det tacos. Var minst 1½ vecka sen nu... inte en gång under förra veckan vi åt det... det ni... nytt rekord tror jag! men taco är ju så gott... och super att ha i dosan dagen efter. =)

Kommentarer
Postat av: Inger

...och så får du i dig lite grönsaker också!



Kram Mamma

2008-09-30 @ 20:27:01
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se
Postat av: Emma

haha :) ja nästan så att jag tycker det är kul med fotboll!

2008-09-30 @ 21:58:25
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Carro

Nej, någon vinter har vi då inte än tycker jag. Men det står säkert inte på förrän första snön kommer

2008-09-30 @ 21:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0