Är det bara jag som är knäpp?

Eller har man gjort om bloggen? Jag fattar inte det här, utseendet är helt annorlunda, men det känns på nå vis som att det är datorn, men ändå inte.. för nu sitter jag vid den nyare, och igår var det lika på den äldre... hmm.. aja, kanske bara jag som är trött och knasig.

Dagen har som vanligt bestått av jobb, och sen som tisdag det är träning. Riktigt kallt och ruggigt ute nu förtiden. Dags att leta tag på långkalsongerna till träningarna nu tror jag. Träningen var faktiskt rolig och jag kunde göra lite mål. Det är alltid kul. Än känns det som att jag är stabil på frilägena. Varför kan jag aldrig få de chanserna på matcherna?

Ficke ett sms under dagen om att pysens favorit lamm var spårlöst borta. Så jag kunde ju kolla om jag såg det i Ludvika, för det fanns en risk att det blivit kvar där sen matchen i lördags... så jag kollade både på läktaren och hörde med vaktmästaren, men icke. Lyckligtvis så har det återfunnits under kvällen!

Var super hungrig när jag kom hem ikväll, så M stekte mig en burgare, så det var bara att sätta sig vid bords och tugga. Lyx.

Img är en träningsfri dag igen. Landskamp är det dags för igen. Se måste man väl, men nå krav och förväntningar har jag inte. Det går som det går. Bara de inte i efterhand sitter och försvarar sig själva efter en usel match. Sånt gör mig galen, Kanske dags att byta förbundskaptener också snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0