Full ös.

Dagen har gått i en rasande fart. På jobbet har jag suttit i fastighetsaffärer nästan hela dan, så min lunch kom först vid kl 14... jag som normalt brukar äta runt 12.... men sånt är livet ibland. Bra gick det iaf.

Sen var det dags för träning. Lite lagomt hårt sådär, lite snabbhetsträning som var jobbigt och andfått, men annars helt okej. Kroppen börjar bli lite seg nu. Inte så att jag längtar till uppehållet, men det bröjar bli lite segt och tungt... bara 3 veckor kvar av denna säsong. Usch. Jag vill ju spela mera ju!

Nyss sett på andra andra halvlek av Djurgården-Malmö. Spännande match på slutet kan man säga. Om det var rättvist eller inte vet jag inte, för hur de första 45 minuterna var, det har jag ju ingen aning om.

Under natten så har det skett en liten olycka i min lilla hemby, Nås. Tydligen en 16 åring som körde rattfull och voltade med en stulen bil. Jag vet vem personen är också. Välkänd i min familj. Har väl gjort en och annan dumhet i sitt liv, men alltid tagits i försvar av sin mamma. Så man kan ju undra vad mamsen säger nu, är han lika oskyldig som alltid, trots att polisen förhoppningsvis tog fast honom? Idiot.

Två träningsfria dagar väntar nu. Skönt men ändå jobbigt. Kroppen behöver nog vila, men samtdigt kommer jag nog bli rastlös. En dag går bra, men nummer 2 börjar det krypa. Kanske skulle ta och ta en svängom med gräsklipparen img om det är uppehållsväder.

Se på lite tv och sen sova. Så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0